9.10.2013

Kotona taas

Noniin, tietysti ensin ekat pahoittelut, kun viime kerralla lupailin että ihan pikku tauko vaan. Nyt ollaan kuitenkin kotiudutta Malmön koulutuksesta (vaan vajaa kuukausi sitten...) ja opeteltu Windows kasia sen verran, että saan blogia päivitettyä. Oon tyhmä.


Mutta tosiaan Malmössä meni ihanasti, oli raskas reissu ja kovin intensiiviset skoonenmurteen täyttämät päivätä, mutta selvisin! Nyt on uutta duunia painettu parisen viikkoa ja tuntuu hyvältä.

Mun tähdet on tänä syksynä asettuneet vihdoinkin täysin oikeaan asentoon. Me saatiin aivan lennosta uusi kämppä ja päästiin sieltä nukkumahelvetinlähiön syövereistä takaisin ihmisten ilmoille. Saan olla taas oikeasti Kallion keisarinna. Ja koti on ihana tummapunainen, oranssi ja keltainen. Kaasuhellalla luonnollisesti.

Ja nyt se suurin ongelma, joka meinasi tyystin kaataa koko paistin. Windows motherfucking kasi!!! Se oli aluksi ihan liikaa mulle ja itkin katkerasti vanhan kunnon seiskan perään. Mutta niin sitä vaan kaikkeen tottuu ja haparoiden menen eteenpäin. Jos tosiaan bloggaamiseen tuli pelkän käyttöjärjestelmän uusimisen takia kuukauden täydellinen lamaantuminen, niin miten mä sen opinnäytetyön viimeistelen?

Tähän postaukseen en saanut mitään fiksua ruokaa teille tarjottua, koska kaikki rästikuvat ovat vanhalla koneella (ja siirtäminen on liian vaikeeta tehtäväksi ihan vaan ex tempore) ja kännykkäin sanoi moikut.
Mutta eiköhän tämä tästä!

Käykää SYÖmässä. Mäkin käyn.


Mä olen taas kotona!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti